Friday, October 22, 2010

Онигоо

Хєгшин чинь ёстой баларч байнаа
-Яаасан бэ?
-Хэдэн жилийн ємнє би том болсон охинтой залуухан бэлэвсэн эмэгтэйтэй танилцаж ханилсан юм. Тэгтэл саяхан аав маань миний дагавар охинтой суучихдаг байгаа. Ингээд Дагавар охин маань миний хойд эх болж, Харин аав маань миний хvргэн, Улмаар би єєрийнхєє хойд эхийн дагавар хvv болж, эхнэр маань єєрийнхєє хvvгийн нагац эгч болоод, миний хvv аавын маань бvл дvv, харин би єєрєє єєрийнхєє євєє нь болсон гээд л бодчих…
-----------ххх-----------
Эмч євчтєний рентген зургийг компьютер дээр харна... -Таны эгэм хугарсан байна, хоёр хавирга муруйчихаж, євчvvний нэг мєгєєрс мултарсан байна... За гайгvй, гайгvй, санаа зоволтгvй, эмч нь Photoshop дээр доор нь янзалчихъя...
-----------ххх-----------
-Лам багш аа, би урьд шєнє гэрийн vйлчлэгчтэйгээ унтчихлаа, нvглийн маань наминчилж єгєєч? -Хэдэн удаа? -Багш аа би нvглээ нимгэлэх гэсэн болохоос, тан дээр онгирох гэж ирээгvй ш дээ...
-----------ххх-----------
Согтуу нєхєр; шєнє дєлєєр гэртээ ирэхэд хаалган дээр эхнэр нь хайруулын таваг барин зогсож байв. Нєхєр: -Миний хєгшин унт аа, євгєн нь юм идэхгvй...
-----------ххх-----------

0 санал хүсэлт:

Post a Comment